svenskaaa...

Svenska är inte det lättaste när man ska läsa hundra sidor och sammanfatta allt med några flera menningar... Ajaa sånt man måste göra när man går i skolan. Men idag orkar jag inte och ska snart lägga mig i sängen.
Idag på gymnastiken fick vi våra nya overaaller! Snyyggaaa! Förutom att vi ser ut som typ värmbolls fotbolls lag. Men vi har alltid vart blåa och vita har jag hört. Tanja och jag har som vanligt jättee kul! hoho! Tills jag ska dra åt min tröja och den går sönder? Fick lite utbrott på tanja och mig själv men sen blev det bra när jag fick en ny istället:) Här kommer lite pic på mig och Tanja med våra nya plaagg! PUSSEN!

(ursäkta dom bästa kvaliteee bilderna)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0