jag vill ha fredag

Snaaart är det fredag, längtar! Tjejmyys hemma hos emma och sen blire party som gäller! Hoppas allt går som planerat. För det kan vi ju som sagt ha lite otur med ibland. Men vi hoppas på det bästa! 
 
Känner mig riktigt duktig efter dagen som gått! Jag, emma, linnéa och elin åkte efter skolan ner till badhuset och tog oss en simmmare! Vi bubbla lite och basta. Riktigt skönt! En halv kilometer simma vi... känns ganska långt!
Efter de så åt vi lite och sen åkte jag med madicken hem. Efter de åkte jag direkt ner till hallen igen för träning, blev dock ingen styrka idag.
Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och plugga lite till på engelska provet som jag har imorgon, sen är det helg! PUSS!



kommer du ihåg?:) kuligt vare!


Kommentarer
Postat av: Linnéaaaa

Glömmer aldrig ;) världens mest ovärda släpande utav kläder ;) hahahaha!!!!!! jag äääälskar dig

2011-01-21 @ 10:53:50
URL: http://linneazweiniger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0