blodprov

Idag var det en ganska trött dag. Som tur va så va det innebandy tunering som vi fick gå ner och kolla på. Så vi skippa dom två sista lektionerna. Sen gick jag direkt till mamma på sjukhuset. Tog blodprov... Dom tog ungefär fyra rör tror jag. Råka kolla när jag skulle ställa mig upp. Efteråt sa mamma att jag va lite blek. Haha nervositeten kom fram tror jag. Men nu är det iaf över och jag ska gå tillbaka på fredag för att kolla resultatet. Hoppas bara det inte är något konstigt...
Nu ska jag snart åka ner till duve och va ledare. Har också fått reda på att jag ska va med och tävla i Göteborg lite längre fram. Det ska väl bli nice!:) Bara det att det blir hård träning. Meeeenn... nu ska jag kila! KRAMIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0