mer snööö...

Nu har vi haft nationella i svenska. Det va jobbigt! Satt i tre timmar i aulan, fast jag tyckte det kändes som en. Men nu är iaf det avklarat och jag tyckte det gick ganska bra!
Morfar kom och hämtade mig direkt när vi va klara. Jag haann slänga i mig lite mat innan och sen hämtade vi mormor, sen bar det av till Eskilstuna. Vi plockade bara upp mamma och sen åkte vi hem igen. Det gick ganska fort, somna på hemvägen och då går det alltid fortare. Men eftersom att det också helt plötsligt kom värsta snö ovädret så blir det lite läskigt att åka på vägarna. Men nu är iaf mamma hemma och vi körde inte i något dike. Ska få vara hennes slav lite nu eftersom att hon måste ta det lugnt.
Vet inte riktigt om det blir träning ikväll, de får vi seeee!:) KRAAM!

Kommer det bli sommar nån gång kanske?:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0