musikaal

Yeeaah! Nu har tema veckorna börjat och lovet är slut... Men ganska soft, idag gjorde vi nästan igenting. Väntade på att få roller hela dagen, sen sista timmen fick jag två och sen fick vi sluta. Lite fika på det fick vi också. Som vi kommer få varje dag dom två veckorna som väntar, tror jag. Lovet har varit ganska sooft. Har inte hänt något speciellt, har vart hemma hela lovet och försökt sova ut lite ialla fall. Men nu blir det upp tidigt igen, fast vi börjar ialla fall fem minuter senare. Fast det kommer kanske bli lite olika. Nu ska jag sova för jag är riktigt trött! PUSSEN!








lite bilder från farmor och farfar föratt göra inlägget lite mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0