hjärta

Har som ni kanske märkt inte vart inne på datan den här veckan. Har haft en ganska jobbiga dagar... Mamma ligger i Eskilstuna på sjukhus för att hon har opererats och ska komma hem imorn. Skulle egentligen hämtat henne idag men så blev det inte. Hon har vart borta sedan i måndags. Då sov Madicken här och vi kolla på film och myste. Igår sov jag hos henne... Vi va också och hälsade på mamma i Eskilstuna så jag kom lite sent till safiren som vi hade igår. Jag tyckte det va ganska kul! Idag hade vi också hemkunskaps prov, imorn nationella i svenska = tre timmar i tallås aulan!;o och på fredag so prov. Låter riktigt kul!
Snart kommer Daniela som ska sova här, imorn har vi iaf sovmorgon till nio! Får se om jag kanske går från skolan för att sedan åka och hämta mamma. Men nu ska jag försöka komma tillbaka lite, har vart lite off dom här dagarna.....:)
Har tyvärr inga bilder att bjuda på, det får bli imorn! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0