the real you

dagen sluta bra och kan berätta att min pappa imorse fick åka in till akuten. han har tidigare vart sjuk som många just nu är. men när man jobbar och inte tar det lugnt kan det tyvärr bli värre. men nu är han hemma från sjukhuset och jag ska se till att han håller sig i soffan och tar det lugnt så hoppas vi han blir bra.
gick hem efter skolan till pappa och var med min bror. sen efter ett tag kom pappsen och vi har kollat på film och handlat mat så inte gubben svälter ihjäl där hemma:) kollade på en jätte bra film som heter colombiana. kom för ett tag sen hem till mamma och nu sitter jag i sängen och ska snart sova. måste bara fixa lite små saker. imorn blir det att umgås med emmsi efter skolan. sen får vi se om jag går och sover hos pappa. pussgodnatt!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att det blev en bra dag till slut!

<3

2011-12-07 @ 11:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0