stockholm

igår var jag, mamma, mormor och morfar i stockholm. åkte klockan åtta med bussen så blev att gå upp tidigt. sov hos emma så gick från henne vid sju. fick kanske inte så mycket sömn den natten, men det va det värt!
vi hade en hel dag i stockholm där vi gick överallt och kollade runt. hittade nästan ingenting och en halvtimme innan bussen gick hem så började det spö regna. när vi kom hem vid sju var jag väldigt trött så jag la mig i sängen och stannade där resten av kvällen. har fortfarande inte gått upp...
känner ingen ork eller lust till att göra något så stannar här.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Du tar så jättefina bilder, tack!

Det var roligt att uppleva Stockholms-pulsen.

Vi fick också uppleva när många poliser jagade butiksrånare, som det stod om i Expressen i dag.

Precis på vår gata!

Kram Morfar

2011-12-04 @ 14:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0