do it like i do

Idag vaknade jag vid nio och kunde inte somna om... Lite skönt att vända tillbaka dygnet, men imorn kommer jag väl vända tillbaka det igen. Nej men när skolan börjar vänjer man sig väl efter ett tag, kan man hoppas. Vid tre så drog jag till ica och möttee upp mina vänner, vi drog till gastuberg och fika. Kännnde att det va på tiden att stiga upp ur sängen. (två dagar känns litee bortkastat.) Vi drog sen efter några timmar för det såg ut som om det skulle börja regna. Nu ska jag snart hem till emma, vi ska dricka coolaaa, kollaa film och mysa. Sen ska jag väl ramla mig hemåt lite senare. För imorn blir de övernattning hos emmas mamma med alla tjejor. MYS.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mysigt! <3

2011-08-18 @ 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0