till the world ends

Sitter just nu hemma hos pappa där det finns inteeeernet! Saknar det, men nu har dom ialla fall hittat ett fel så hoppas att dom snart lagar det. Var hos farmor och farfar idag. Senast jag var där så va det snö på marken. Imorgon har vi inga lektioner för Hédi som hon heter ska komma och snacka för oss i aulan. Ska också upp till elgiganten för att få tillbaka pengarna för min mobil. Vi får se hur jag gör med den saken! Meeeen annars då, påsklovet slut och de har vart underbart! Soool och bad hela veckan. Eller inge bad för mig men.. kallt såg de ut när några galningar tog ett dopp i djulö. Men nu längtar jag bara utomlands, hitta massa bilder på mitt usb! Slaggar hos pappa ikväll! PUSSEN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0