huvudoont...

Bloggtorka eller något sånt... Men bloggar lite när jag har tid! Som nu, ligger hemma i soffan och gör ingenting. Imorse hade jag lite sovmorgon för att sedan gå till tandläkaren. Efter de tog jag och mamma också spruta. Om vi nu ska åka utomlands så måste vi det för att inte bli sjuka. Det var inte så farligt men det kändes lite i armen. Efter de gick jag till skolan, missade inte så mycket. Men hann inte va i skolan så länge... Fick världens huvudvärk så mormor fick akut komma och hämta mig. Tack så mycket! Så kan det gå när man har tandställning, inte kul. Så nu har jag sovit för då märker man inte så mycket att det gör ont. Ska käka lite glass nu också, hoppas jag kan sova och gå till skolan imorn.. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker så synd om dig!!!!

Kram

2011-04-07 @ 11:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0