the messengers

Äntliiiigen är min bokredovisning klar! Den ska va klar tills imorn så en dag tidigare är alltid bra. Imorn har jag uttals prov i franskan som jag känner inte kommer gå så jätte bra:( Men ska kolla igenom det senare, haha! Halv sju jag ner till hallen för träning, va inte där i tisdags eftersom att jag gick hem från skolan och mådde inte så bra. Men idagr jag taggad!:D
Har också vart hos frissan idag, det blev lite olika färger med slingor och sen klippning. Det blev dock kort! HAHA nehee jag trodde det blev längre när man klippte det!? Nej men nu vill jag ha löshår, synd bara att man har lite penga kris just nu...
Men nu ska jag inte sitta här mer, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0