te amo

Har precis städat klart mitt rum! Va ute ett tag förut med Dominika, Daniela, Matilda och Pontus. Vi gjorde inte så mycket men fick tillbaka min ipod som jag glömde hemma hos Pontus igår. Det va en lyckad kväll!:D Tack för det allesammans. Sov hos Dominika på natten och besök av Adam fick vi också, haha!
Nu har vi fått vår soffa, soffbord och tvbänk här hemma. Det blev niiice! Jag fick också en hylla till mitt rum. Fast som står på golvet och lutar sig mot väggen... Sen är det bara hyllor på väggar och foton som fattas!:) Imorgon är det skuuul som gäller! Men nu ska jag njuta av söndag kvällen med en film, PUUSS!

lite snabba supersnygga bilder jag precis tog






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0