prommmeenix

Kom för en halvtimme sedan hem från en två timmars lång promenad med brudarna. Ett riktigt äventyr eller vad säger ni!?;) haha! Vi gick bort mot nävertorp sen mot duve/svartbäcken där vi gick en lång stig som tog slut helt plötsligt? Vi gick upp på järnvägen för att se om den fortsatte för det kom en joggare förbi som sprang upp där, men nej ingen stig och vi skulle just gå ner igen när jag vänder mig och och ser ett tååååg komma efter oss! Dom andra trodde jag skoja när jag skrek att ett tåg kom! Vi hann precis ner när det flög förbi på spåret! läääskigt va det!:D Men vi lever som tur är! Sen gick på en annan stig som tog slut den med, men till sist kom vi ut på hälsans stig, jaa en låång promenad fick vi iallafall!
 Nu har jag käkat pizza och ska se om det finns någon film att se! Skoola imorn! pusshejs!





min mobiil kamera är bara bääst! eller vad säger ni?! ;D


Kommentarer
Postat av: elin din kära vän!

HAHAH jag är ju inte förvånad att ni gick typ vilse och sen nästan överkörda över ett tåg! det låter precis som ni! HAHA! puss<3

2010-10-17 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0