Utee hela dagen lång!

Idag vaknade jag, Linnéa och Elin vid halv tio kanske. Vi år lite frulle och sen drog Elin för hon skulle va i stallet hela dagen idag. Efter att jag och Linnéa suttit och kollat tv ett tag så fixa vi oss och drog till ica och träffa Madicken. Klockan kanske va halv två... Vi handla kakor och sen drog vi förbi mig och hämta några filtar och sen tog vi oss ut på gräsmattan utanför mig och har legat där hela dagen till nu! Vi hitta ett ställe där det va helt vindstilla och bara sol så där satt vi och prata. Sen kom Marcus efter ett tag och sen Emma. Det har vart en riktigt sommar dag idag! Hoppas det blir så nästa helg med!
Nu ska jag plugga eftersom att bokredovisningen ska va klar till imorn!:o
Lycka till säger jag bara!
Ajaa, kanske lägger in några bilder lite senare om Madicken eller Linnéa har lust att skicka några!:D
Kraaaaaaaaaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0