tröttare än tröttast

Ligger just nu i soffan, blev också jätte trött nu när jag la mig här. Men har haft en mycket tuff dag med mycket spänning och nervositet. För min del och för hela lagets så gick det bra idag och det slutade påen 6:e plats. Det var bra om man kollar från våra ögon som kanske inte tränar så jätte seriöst alla träningar och inte har en egen hall så att man slipper släpa fram redskap i en halv timme och åter en till att plocka undan. Men det kommer det snart bli ändring på! kan vi hoppas...
Efter tävlingen som slutade vid halv tre så fick vi plocka undan allt:o Ganska jobbigt om du frågar migoch dom andra. Men sen va vi klara och jag tog cykeln och cykla hem för att duscha och sedan åka ner till stadsparken där mamma, mormor och morfar väntade. Vi åt lite och pratade och sen gick jag och mamma hem.

Igår kväll föresten gick jag till Elin där vi sen va Emma, Daniela, Madicken och Linnéa. Vi sjöng lite sing star och va ute. Sen sov Linnéa hos mig. Vi somna efter att vi hade kollat vem som vann melodifestivalen. myysigt va de!







lite bilder som mamma tog under tävlingarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0