träning i vilsta

Idag vakna jag och Daniela vid tio som vanligt. Vi åt frukost och gjorde inte nått speciellt, sen åkte hon hem. Själv låg jag i sängen och kolla på film till klockan tre ungefär, somna ett tag också tror jag. Men sen var det bara att förbereda sig på träning! KUL! Samling vid duveholmshallen vid halv fem och sen åkte vi i två bilar mot Eskilstuna där vi skulle träna. Vi va där i en och en halv timme ungefär och det räckte för sen va jag slut och hade ont överallt! Vi stannade på mc påvägen hem och åt, sen satt jag och Tanja och prata hela vägen hem. Ja träning på söndagar är alltid lika kul!
Nu ska jag ta mig ett glasspacket och kolla tv, städning blir det imorn! KRAMMIS!

(bild från förra tävlingen i k-holm)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0