@ Madickens place!

Sitter hemma hos Madicken med Emma... Vi har vart på djulö idag efter skolan som slutade vid 11! skööönt eller vad?! Jag, Elin, Emma och Madicken tog cyklarna och la oss på stranden och solade, dom andra badade också men inte jag. Kruriren kom också och fota när dom bada så håll koll på första sidan imorn allihopa! Vi va där till typ halv tre tror jag klockan blev, Emma hade redan åkt då för hon skulle ner på stan. Men jag och Madicken åkte hem till henne och Elin åkte hem. Sen har vi hoppat studdsmatta och ätit klass med hallon/jordsgubb sås! GOTT  Sen kom Emma och nu har vi ätit och ska snart fixa oss lite... Sen blir det till att åka hem till Emma, dit kommer också Daniela och Isadora sen ska vi till djulö och chiilla hela kvällen lång! Emma och Madicken hälsar! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0