konfirmations avslutning

 EN LITEN BILDBOMB FRÅN DAGEN!



Ja avslutning i kyrkan i två timmar eller vad det va. Det enda jag tänkte på va att få komma därifrån,haha! Men nu är iaf de avklarat och man är konfirmerad! Inte för att jag vet vad de är bra för menmen... Efter kyrkan åkte jag hem till mig med hela min släkt och fira med massa mat och tårta, gooott va de! Sen badade dom i poolen, det kändes faktiskt inte så jätte kallt så snart kanske jag kan ta ett premiär dopp. Sen har vi haft lite presentöppning, fick bl.a pengar, massa fina smycken, blommor i dussin och en ny rosa dator! ÄNTLIGEN! Jag som hade tänkt börja spara med då slipper man det! TACK I MASSOR TILL ALLA!
Nu har jag pecis ätit upp sista biten av tårtan och jag ska väl bara ta det lugnt resten av dagen nu, sen blir det till att sova söööt, puusen på er:*


Kommentarer
Postat av: lb

HAHAHAH ah man får väl bjussa på den där...

2010-05-24 @ 16:58:19
URL: http://linneeab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0