Friluftsdag på backavallen

Sitter hemma hos Elin, skyndade mig hit efter att jag hade duschat för jag gillar inte att sittta hemma själv när det oskar! ;o Det blinkade också till i tv:n och lampan och då blev jag ännu räddare!
 Ja, idag har vi haft idrott på backavallen hela dagen och det va väl kul! hahaa Vi fick som tur va inte regn på hela dagen. Tog lite bilder också men dom ligger hemma på min kamera. Jag fick inte igång min dator förut så jag lägger upp dom lite senare...
Klockan halv fyra ska jag och Elin börja cykla mot SISTA konfirmationen. Hur skönt är inte de! Förutom att vi ska vara i kyrkan hela lördagen och söndagen då vi har avslutning och på lördagen ska vi typ träna inför den, eller nått sånt? Sen är det slut med de! Men just nu känner jag inte för att åka ditt för det regnar, hoppas det blir uppehåll. Nu ska Elin äta och jag ska göra sällskap! KRAM&PUSS



elin är söötast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0