fredagsmyys!

Äntligen fredag! Men en jobbig fredag, har haft två prov idag. Ett i no och ett i friskvård. De i no:n gick ganska bra med friskvårdsprovet ska vi inte änns prata om. Jag tror att jag får göra om det på tisdag...haha Så kan det gå ibland. Annars har det inte vart så mycket, linnea gick hem från skolan för hon kände sig inte så bra:( krya på dig gumman! Sen gick vi ner några på matrasten och käka mc! GOTT! 
Nu har jag chillat här hemma ett tag och kollat film, man kan inte va tröttare än vad jag är just nu!:o
Ska lite senare ut och träffa lite folk. Hoppas det bara blir lite bättre väder, det är väldigt blåsigt! Sen blir det till att sova hemma eftersom att jag ska upp tidigt imorn och åka till Stockholm med mamma och shoppa! :D
hörs senare,pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0