förviirraaande dag...

Idag hade vi matte prov sominte gick så jätte bra kan man väl säga. Kunde typ inga problemlösningar så det kanke inte blir så bra resultat på det provet men då får det väl bli så för jag orkar inte med skolan just nu! Och på svenskan skulle vi ha bokredovisning men jag har inte läst ut min bok så jag ska redovisa den på måndag...
På matrasten skulle jag, Emma, Daniela och Linnéa åka ner på stan och köpa glass, jag gick ut och skulle låsa upp cykleln men det gick inte. Jag pröva några gånger men det gick fortfarande inte... Iaf efter skolan åkte mamma och jag ditt och skulle kolla om det gick. Då såg jag först att cyklen inte stod där den stog utan på ett annat ställe, jag hade då stått och försökt låsa upp en annan cykel, så problemet var löst! En guldstjärna till mig!
Efter skolan åkte jag ner på stan med Tanja, Blueyee och några mer. Vi skulle göra ett ärende som ni får veta lite senare. Sen fick jag också en ros för det dela dom ut på stan, haha
Nu ska jag byta om till träningskläder och åka ner till träningen. Sen blir det stress för jag och Tanja tränar ju med de andra laget just nu och vårt andra lag ska ha avslutning så vi ska ditt efter att vi har tränat och äta pizza! Men nu måste jag byta om för vi börjar halv! PUUSSEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0