första inlägget från nya datan

Nu har jag suttit och väntat på datorn i nästan en timme... Vi var tvungna attinstallera ett virus pogram somtog lite tid, men nu är det klart och jag kan nu använda datan.
 Jag bytte som sagt dator till en annan lite bättre och snyggare, om jag får säga det själv. Det var bäst för annars skulle jag kanske ha ändrat mig efter ett tag som jag kan göra ibland... Men nu är jag super nöjd och hoppas bara på att den kommer funka som den ska.
Idag efter skolan gick jag hem och sov för jag va så himmla trött så jag somna ett tag. Är verkligen skoltrött nu och det skulle va jätte trevligt med sommarlov snart! Men det är bara tre veckor kvar så det är väl bara att stå ut tyvärr... Men imorn är jag som sagt ledig och får lite sovmorgon. Jag vet dock inte om jag ska va så glad över det eftersom att jag ska på begravning. Men det kommer säkert gå bra, det är ingen jätte när släkting men ändå nån som jag vet om... Hon dog i canser och va inte så gammal tror jag, ska inte säga nått men...
Nu ska jag lägga min under täcket, puussen!



sista bilden lånad från google för bättre bild på datorn!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0