falling to pieces

Snart kommer mamma och vi ska åka ner till cykelaffären och hämta min cykel som dom har lagat genom att ha bytt packethållare och så ska vi köpa en ny sadel. Så vi får hoppas att det går bra!
Efter skolan gick jag, Madicken, Daniela och Elin ner på stan ör att göra Elin sällskap ett tag men hon drog nästan på en gång så jag, Daniela och Madicken snacka själva ett tag och sen drog vi hemåt.
Äntligen behöver jag inte åka ner till duve för att träna dom små heller, lite skönt faktiskt...
Men nu ska jag ta och äta nått innan mamma kommer, sen ikväll ska jag, Daniela, Elin och Linnéa kanske gå på sex and the city 2! Vi skulle igentligen gå på onsdag men ibland blir det ju som sagt lite ändrade planer.

Några snygga bilder på Linné/eaorna från franskan! dom bjuder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0