Sandbäcken here we come! :D

Nu har Daniela och jag bestämmt att vi ska praoa på Sandbäcksskolan hos Marie våran förra lärare. Vi får se hur det blir med det, Danielas mamma skulle prata med henne idag så vi får se vad hon säger! Men jag hoppas att vi får, det va ungefär ett och ett halvt år sen jag såg henne senast... I såna fall blir det tisdag och onsdag vi är där under tema veckorna i skolan. kulkul! Jag och Daniela skulle igentligen gå till henne efter skolan med vi kom bara till ica sen bestämde vi att vi skulle ringa istället. Vi orkade inte gå ända bort till Sandbäcken så vi köpte godis på ica och sen gick jag hem. Jag har pluggat och ätit godis sen jag kom hem nu, hahaa gott! Ikväll ska jag träna och jag är kanske inte så jätte taggad inför det mn det brukar oftast komma när man kommer dit. Men nu ska jag plugga lite till! Puuussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0