@ my place!

Sitter hemma hos mig med Daniela, Anton, Elin och Sara. Vi har precis kollat melodifestivalen som söööööög! Fan vad arg jag blir asså! Nej nu ska jag va arg till jag blir glad igen?!?!?! Men nu ska jag inte ta ut min ilska på er mer! HAHAH Men ni måste hålla med om att det inte va bra! Nej UUUSSCH! Elin är med mig!

Men idag var jag iaf i Vingåker en sväng, gick på Factory Outlet och handla mat på city affären! :D Sen åkte jag hem och väntade på att Elin skulle komma... Nu sitter vi och kollar på film, Anton ska hem vid elva och dom andra ska sova kvar här!

Imorn ska jag och mamma till Örebro och shoppa på Marieberg och gå på ikea! Ska köpa lite ramar och så till mitt rum. Men nu ska jag fortsätta kolla film med dom andra! (lägger in bilder så fort som möjligt från kvällen!:**) J*vla melodifestivalen btw!

PUUUUUUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0