konfirmation

Igår och idag har det bara varit jag, Matilda och Eddie i skolan, dom andra i våran klass har praoat dom här två dagarna. Men det har vart ganska soft! Igår va vi i 8b2 klass och idag har vi suttit i bibloteket hela förmiddagen och på eftermiddagen gick vi ut och gick med 8b2. Efter skolan så gick vi ner och åt på mc, lika gott som alltid! Sen klockan fyra var det dags för konfirmation... Vi gjorde inte något speciellt som vanligt, börjar tröttna riktigt ordentligt nu! Men det är inte så många gånger kvar nu så får väl stå ut..."/
Iaf på konfirmationen så skulle jag sätta mig på min stol och en viss Adam drar bort stolen så att jag sätter mig på golvet. TACK! Nu kan jag knappt sitta i soffan och det gör skit ont när jag går... Har ju som sagt slagit i svanskotan eller vad det heter en annan gång så att jag fick åka ambulans... Men det går säkert över tills imorn kan vi hoppas! Sen fick jag också jätte ont i huvudet så jag åkte hem efter ett tag.
Nu sitter jag hemma hos pappa och har precis kollat klar andra avenyn på datan. Riktigt bra! Sen har jag också fått lite av mina hm kläder som jag har beställt så dom ska jag kolla på nu, puuusshejs!

(glömde tyvärr kabeln till kameran så har inte kunnat ladda in bilderna till datan från konfirmationslägret, men dom kommer kanske lite senare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0