Hollywood fruar nästa...!

Igår var jag ju och shoppa i Örebro! Det var riktigt trevligt. Vi kom dit vid ca 12 och då gick vi på ikea, det tog ungefär en timme och jag handla massa ramar och lite hyllor. Sen åkte vi en bit till och kom till Marieberg. Där spenderade vi hela dagen till klockan var kvart i fem.
Jag köpte:
några tröjor
jeans
shorts (gjorde att jag längtade ännu mer till sammaren!)
bikini över- och underdel
 och typ tjocktröja, eller vad man säger.
Sen köpte jag också en matta till mitt rum för er som vill veta:p

Idag var det skola, vi har temavecka den här veckan och nästa så det är sooft! Imorn ska vi till friskis och svettis!HAHA. På torsdag ska jag, Sara och Daniela praoa på Coop Konsum på kvarnen. Igentligen skulle jag också göra det på fredag men eftersom att vi ska på konfirmations läger så slipper jag det... Efter skolan gick jag hem, eller ja, ja halka väl typ hela vägen hem! Det är skiiit halt på vägarna där man går så ja, alla som har sett mig har nog fått ett gott skratt!:D
 När jag kom hem så spraya mina ramar rosa, eller endel iaf för alla ska inte va rosa... Det blev faktiskt riktigt snyggt! Vi får väl se sen hur det ser ut när jag sätter upp dom på väggen. Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag vill ha det men det börjar bli lite årdning... Nu ska jag snart kolla på Hollywood Fruarna! Puuuss och kraam!

Vi bjuder på lite fina bilder från lördagen!





(tyvärr ville inte Anton och Daniela va med på något kort på bloggen!)


Kommentarer
Postat av: knorreeen

:o

2010-03-15 @ 21:14:38
Postat av: Anonym

joho -.-

2010-03-15 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0