dålig uppdatering...

Oj, nu har jag inte skrivit på länge...haha Men i helgen hade jag inte tid för min kusin har hamnat på sjukhus för att hennes blindtarm typ hade spruckit så har vart på Eskilstunas sjukhus och hälsat på. Hon har nu opererat sig och vi hoppas väl på att hon ska bli bättre "/ Sen har jag inte gjort så mycket och därför har jag inte uppdaterat. Men imorn ska jag iaf inte till skolan på förmiddagen för jag ska till Eskilstunassjukhus och göra en grej... Men sen får vi se om jag är hemma till lunch så går jag nog till skolan ett tag. Efter skolan har vi också konfirmation! Jätte kul! Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och sen ska jag lägga mig för jag är inte på humör... Allt är bara skit just nu så, ja vad ska man säga! Pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0