walking on sunshine

Sov hos Linnéa inatt med Daniela. Vi hade det mysigt och kollade på en film, eller ja jag kollade på film för dom somna efter ett tag...haha
Imorse vaknade vi vid sju och halv åtta gick vi upp. Vi började klockan nio idag och då städade vi våra skåp. Sen tog vi cyklarna och åkte ner till duve där vi med klassen skulle spela bowling. Jag, Peter, Anton och Khristopher spelade och jag vann såklart! Riktigt kul eller vad säger ni? Sen åt vi lite med klassen och kollade på när niorna mötte lärarna i vollyboll.
Nu ska jag snart åka till Daniela där några mer är tror jag, sen får vi se vad som händer. Madicken och Daniela sover här i natt för imorn bitti ska vi fixa oss tillsammans inför skolavslutningen. SISTA DAGEN I SKOLAN! Hur sköönt är inte de, sen börjarvi i nian! Jag kan inte fatta det, jag har alltid sett nior som stora... och nu går snart jag där.
Men nu ska jag ta en macka och sen åka, puuussen!
(sorry, men har inga bilder för tillfället...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0