Paper planes

Sitter just hemma hos Madicken. Hon sitter och klipper mitt hår, det blir ganska kort faktiskt. Vi får se hur det blir i slut ändan. Hon är ju inte direkt frisör, men hon vill bli så då sa jag att hon fick träna lite på mig, det växer ju ut ändå...
Förut va vi och åt pizza på kings och nu väntar vi på att Daniela och Emma ska komma hit. Sen blir det mys hemma hos Madicken hela natten lång.
Imorn är det söndag och jag ska till pappa för att äntligen beställa en resa förhoppningsvis. Det är jag som inte har kunnat bestämt mig, men nu får jag ta tag i det! Det blir ialla fall någonstans i Spaninen. Det kommer bli riktigt trevligt! Ligga i steekande sol och bada i havet!
Men nu ska jag slänga upp lite bilder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0