coca cola

Sitter just nu hemma hos pappa. Vi har vart och handlat lite överallt uppe på lövåsen. Det blev massa saker till hemmet och såna saker. Pappa ringde klockan nio i morse och sen hade jag en kvart på mig att komma upp innan han kom och hämtade mig. Jag åt frukost här och sen åkte vi. Snart ska vi kolla reosor och sen ska vi ut till pappas kompis och äta. Sen blir det till att va med vännerna...
Igår kom jag hem vid halv tolv, fick skjuts av antons mamma hem. Innan va vi hemma hos Emmas pappa med massa folk och sen gick vi ut ett tag när hennes föräldrar kom hem. Jag hade det ialla fall trevligt och hoppas alla andra också hade det!
Men nu ska jag hjälpa pappa så att vi sen kan beställa någon resa iår! Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0