California gurls

Sista dagen innan vi får nycklarna till lägenheten, känns ganska bra faktiskt... Vi får hoppas att flyttningen går bra och att vi får ordning i lägenheten så fort vi kan. För sen är jag ju borta en vecka med Linnéa som jag saknar enormt! Tur att vi kommer få en vecka tillsammans! och den kommer ägaa
Hänt annars då? nej inte så mycket faktiskt, sovit hos Daniela inatt och Madde ska sova hos mig idag tror jag. Det är otroligt varmt ute och jag orkar inte göra någonting just nu:o Sitter i bikini och funderar på att ta ett dopp i poolen snart. Det är ju aldrig fel... Snart har vi ju ingen:(

Saknar också min Madicken enormt som är i Spanien på semester, kom hem snart...

Men nu ska jag nog bada, hööörs!


Kommentarer
Postat av: Madicken

AW! saknar dig med ♥♥

2010-07-18 @ 13:08:46
URL: http://madikens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0