är det ett inlägg ni ser?!

Hahaah! Faktiskt så är det de! Sitter hemma hos pappa och gör inte så mycket så då tänkte jag att jag kunde slänga in ett eftersom att det va ett tag sen. Kom hit för ett tag sen för att hälsa på lite innan han ska åka och jobba. Har inte träffat han på ett tag och så hade jag en lucka över så då gick jag över.

Vet att det är väldigt dålig uppdatering men har inte så mycket tid till att sitta vid datan. Förra veckan var jag ju också som sagt på sports camp en vecka med Linnéa, det va riktigt nice! Saknar alla bara...
Låten här nedanför dansade vi bl.a till.

Nu är det bara några dagar kvar till jag sitter på flyget till Mallorca!
 Längtar!!!
Sen kommer jag hem lagom tills katrineholmsveckan börjar, sen är det skolstart som gäller!
Hoppas alla mår bra, saknar alla mina vänner som inte är hemma dock...PUUSSEN! 

  
   Kat DeLuna ft. Akon - push

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0