01.45

Sitter och glor runt på youtube... Finns inte så mycket att göra, ska väl snart gå och lägga mig men är inte så trött än. Kom hem förut från tallås där vi badade igen. Hahaa feeett kul! Vi va med dom vi brukar och gjorde inte så mycket.
Imorn drar jag till Norrköping med pappa, erik och hans kompis och spelar golf. Sen ska vi till nån affär också. Vi får se när jag kommer hem, men inte så sent tror jag... Men senare på kvällen blir det bio på "eclipse" med Emma, Daniela, Chrille och John tror jag, vi får se! Jag ska ialla fall se den! Har hört att den är bäst av dom alla tre och massa så det ser jag fram emot.
Men nu orkar jag inte skriva mer, blir tyvärr inga bilder för jag har inga här hos pappa, PUSS!



Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0