sweet dreams

Nu har jag fixat lite i bloggen som ni kanske ser, det var blogglinnea som hjälpte mig med det. Tack! Nu sitter jag hemma hos pappa och ska äta lite innan jag åker på gympan som jag inte har vart på på jätte länge. Ganska skönt faktisk att vila från hallen ett tag, för nu längtar jag till att få träna lite! :) Anyway, idag var det första dagen i skolan efter jullovet. Det var ganska soft vi gjorde inte så mycket, förutom att Annika gav oss läxa på en gång?(franska läraren) Blir man förvånad eller?! Och att vi har lite anorlunda schema också, musik och slöjd istället för no och hemkunskap. Nu ska jag äta... byee!

Maggan är foto modell! haha 

                                                  (själv ser man lite mobbad ut, bjuder!)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va fin du är gumman! <3

2010-01-25 @ 20:04:47
URL: http://malin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0