Skolaaaaaaaaa!?!


Nu har jag kommit hem från gympan och sitter och äter på en macka. Tog en promenad innan jag gick till gympan för jag hade lite tid över... Men det ånrar jag,  mina tår var is och kunde knappt prata efter en halvtimme ute i kylan för jag blev helt förstelnad:o Så när jag kom till gympan till slut var jag som en isbit på ben... haha Men nu har det iallafall gått över och jag ska snart krypa under täcket och tagga inför skolan imorn. Eller inte! Har verkligen ingen lust att kliva upp tidigt på morgonen istället för att ligga och sova, och sen sitta bakom skolbänken och dö. Nej USCH säger jag bara...



JAG SAKNAR MADDE MEST! :*
HOPPAS DU MÅR BRA OCH HAR DET SUPER I NYKÖPING...


Kommentarer
Postat av: Madde

Naaaw jag saknar dej oxå louise huuuuuur mke som helst vi MST täffas snart annars dör jag seriöst!

2010-01-16 @ 20:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0