ooooh yeah!

Hann inte blogga nått igår! Så skriver lite om gårdagen nu... Ingen friskvård i skolan så vi slutade typ halv tolv! Då gick vi först ner på stan och köpte lite godis sen gick vi till American Pizza där Crille och Anton va. Där satt vi typ i en timme om inte mer och prata. Sen mötte jag Linnéa och Daniela som slutade och då följde vi med Daniela som skulle klippa sig. Sen mötte vi Olle, Blomman, Anton, Elin och Emma. Vi gick hem till Elin och hade skooj! haha Sen vid sex gick jag hem och åt en snabbis sen kom Daniela till mig och vi mötte dom andra vid Backavallen igen och kollade bandy! Sen gick jag och Daniela hem till mig och sov. Mysigt värre! Det var den dagen! :D

Idag vaknade vi vid tio och gick upp och åt frukost. Sen nu så har Daniela gått hem, jag ska duscha och fixa liite sen får vi väl se vad som händer lite senare. Daniela, Emma och kanske Elin ska sova här eftersom att vi ska upp tidigt och åka till Norrköping för lite shopping! Längtar...puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0