move, move, shake, shake

Oj nu har jag snart inte uppdaterat på två dagar... Nu får ni en lång sammanfattning!

Lördag:
Emma och Daniela kommer till mig lite senare på kvällen och vi fixar oss lite. Sen kom Blomman, Marcus och Anton. Vi går till Ica och handlar lite godis sen går vi hem till mig igen och kollar på två skräckiisar. En av dom är as läskig! :o Sen lite senare så går dom hem och Emma och Daníela sover över hos mig eftersom att vi skulle upp tidigt på söndags morgonen. Tyvärr han inte Elin komma till mig på kvällen...

Söndag: Vi ställer klockan på halv nio och efter ett tag kommer Elin. Vi fixar oss och äter frukost. Sen tog vi tåget till Norrköping som gick elva. Var framme ca. halv tolv. Vi går i lite affärer och äter mc. Sen när vi var på Vero Moda skulle Elin pröva ett plagg. Hon går in i provrummet och sen kommer jag, Emma och Daniela och sätter oss utanför provrummen. Jag ropar "Elin" och hon svarar... Då skulle Daniela gå fram och kolla hur det gick så hon drar ner skynket som hängde där. Tro då inte att det är nån annan som står i det omklädningsrummet i bh och kollar på Daniela. Daniela ba "oj" och sätter fort tillbaka skynket. Jag och Emma börjar as garva och slänger oss ut ur affären med Elin efter som inte fatta nått! Det gjorde verkligen min dag! Vi träffade även Linnea och Madicken som också skulle till Norrköping och shoppa.

Måndag/Idag: Gick upp som vanligt och var faktiskt inte så försenad för första gången på år! haha Sen hade vi världens konstigast prov i no:n. Efter skolan gick jag och Linnea hem till olaa! hahaha Sen efter ett tag gick jag hem. Åt lite sen åkte jag till hallen för att träna barnen. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag...puss







Kommentarer
Postat av: VANESSA

guuuud vad snygg du är louiseee! :D

2010-01-25 @ 21:46:04
URL: http://vcasarotti.blogspot.com
Postat av: Anonym

Svar på VANESSA: deeet är duu som är VANESSAA! saknar diiig <3

2010-01-26 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0