love me, love me say that you love me

Igår hann jag inte lägga in något inlägg, :( stod i gruvan hela dagen och sen när jag kom hem var jag helt slut så jag gick och la mig i soffan och somna. Sen när jag vakna var jag tvungen att gå till duveholmshallen för träning, eller ja va ledare för dom små. Det kan va lite jobbigt ibland när dom springer omkring och virrar och drar i en och frågar vad dom ska göra m.m, annars är det kul! Sen när jag kom hem var morfar här hemma för att sätt upp mitt ny skrivbord som jag ska ha. Det blev aldrig uppsatt igår... Så han kom tillbaka idag och satte upp det. (kommer kanske bild senare)

Idag efter skolan följde Linnéa zweiniger med mig hem och vi bakade! MUMS! Sen gjorde vi inte så mycket, chillade framför tv:n. Sen har jag vart på träning. Tre veckor kvar till tävling i Motala, dit kommer också vännerna från Stälje! Längtar! Men nu ska jag duscha! seeu!




alltid lika sööööt !?
älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0