Ikea nästa...

Daniela har precis gått hem och nu sitter jag och väntar på att mamma och dom andra ska komma och hämta mig. Sen åker vi vidare till Norrköping för att hämta färg och sedan vidare till Linköping. Jag ska handla massa saker till mitt rum... Har fortfarande inte fått iordning för jag vet inte riktigt hur jag vill ha det, menmen... Vi får se hur det blir. :) Igår hade vi det jätte skoj, förutom att Ebba och Linnéa aldrig dök upp!?! haha Anton åkte hem lite tidigare, sen senare gick vi ut och fäljde Marcus och Blomman som skulle gå hem, då mötte vi Emma, Elin, Madicken och Dominika som var hemma hos Dominika. Sen somna vi typ vid kvart över 1, eller jag iallafall... Daniela slockna på en gång när vi la oss i sängen vid 12. Nu ska jag åkaa... Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0