I never thought that it be easy

Direkt när mamma hade skjutsat mig hem till pappa åkte vi och handlade gott till kvällen. Det drog ut en del på tiden så han därför aldrig att åka till Daniela och Linnéa...:( Så det fick bli en hemma kväll med familjen för en gångs skull. Som det knappt har blivit av på hela vinterlovet. Menmen...Vi har dok inte gjort så mycket, men ibland kan det faktiskt vara ganska skönt att bara sitta hemma och lata sig. Vi har iallafall köpt chips och en massa glass som vi snart ska tjocka i oss till en film tror jag.
Imorgon har jag inte direkt några planer, vi får väl se vad som väntar när jag vaknar...
Men nu ska jag gå in och va lite social, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0