I can't wait to see you again


Det blev inte så mycket handel på ikea, men ben till skrivbordet som vi nu ska sätta upp imorgon och lite små saker som alltid behövs! När jag kom hem mötte jag Elin, Emma och Daniela vid ica. Vi köpte lite choklad och sedan gick vi hem till Emma och drack tea. Pratade också med Madde idag :D saknad! Sen började sig klockan näsma sig halv nio och jag och Elin gick hemåt. Sedan kolla jag lite på Köping och gjorde iordning lite på rummet. Imorgon ska jag och Linnea stå i gruvan, så kom och va lite sociala! Nej nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar dagen imorgon också...Puss och kram


Kommentarer
Postat av: PiZZa

jag är inte en pizza gubbe :(

2010-01-18 @ 20:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0