Bad day

Idag har varit en helt skaplig dag faktiskt! Även fast det började ganska dåligt... och då menar jag verkligen dåligt!haha Efter skolan gick jag och Daniela hem och hämtade pengar och sedan till ica där vi köpte lite gott fika. MUMS! Sen gjorde vi inte så mycket, pratade. Nu håller jag och pappa på och lagar mat, sedan är det träning som gäller! Riktigt taggad faktiskt! I februari blir det för hoppnings vis tävling med dom äldre, och det är alltid kul! Men kommer inte riktigt ihåg vart tävlingen skulle hålla hus. Det får vi se! Efter träningen ska jag åka förbi hemma hos mamma och hämta kläder m.m, har vart hos pappa längre än vad jag planerat nu... Riktigt trevlig faktiskt! Nu ska jag äta. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0