Ännuu mer snööö!

Nu har jag snart skrivit klart engelskan och just när jag ska börja skriva ut det så laggar såklart internet sönder!?!. Just nu sitter pappa och försöker fixa det, ganska typiskt eftersom att jag ska ha med det till skolan imorn. Idag har det kommit massa snö och förut när vi skulle gå ut med Maggan såg jag ut som en snögubbe när jag kom tillbaka. Hoppas bara dom har tagit bort det till imorn när vi ska gå till skolan!. Annars blir det inte så kul... Hahaa Annars kan man ju alltid hoppas att pappa kan skjutsa mig. När vi kom hem från promenaden så åt vi pizza och kolla på "det okända" eller vad det heter. Ganska bra faktiskt! Ajaa, nu ska jag kolla hur det går med min dator och sen blir det till att hoppa i säng efter ett tag! Puussheejss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0