Andra avenyn!

Idag gick larmet på skolan och alla var tvungen att lämna skolan, gå ut i snön och ställa oss?! Blev helt blöt om fötterna eftersom att det är ju ganska mycket snö på backan och på fotbolls planen är det ju inte direkt skottat!:o Men efter ett tag ropar dom att man får gå in, och sen hörde vi att det typ hade vart någon som hade tänt på papperskorgen på en toalett... omoget! Iallafall, efter skolan gick jag direkt till frisören och Daniela och Linnea satt duktiga och väntade på mig i typ två och en halv timma!. Resultatet blev jag väldigt nöjd med! Tack vare Hanna! Syns inte så stor skillnad, men det är menningen... Efter det så gick vi till McDonald's där vi också träffar Matilda, vi åt och prata skit! Mycket trevligt! hahaah. Sen fick jag skjuts hem av Linnea!:D En kort sammanfattning av dagen! Nu ska jag duscha och sen är det ANDRA AVENYN klockan nio! byee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0