s ö n d a g

     
Kom precis hem från träningen och sitter med en macka och oboy brevid mig. Det gick riktigt bra på träningen, vi körde tumbling hela träningen och jag klarade rundat-flickis-salto och sträcktfrivolt som jag aldrig gjort förut! Så det va riktigt roligt...:) Nu fick jag reda på att det va sista maj som tävlingen skulle hålla hus här i katrineholm och att vi ska tävla i rm3 för er som vet vad det betyder! hahaha F*nnn vad taggad jag är alltså!
Innan vi åkte till träningen åkte jag med mamma och Mats till min kusin Jesper som har fyllt femton! Vi firade han med lite tårta och så... Det blev inget farmor och farfar för det hann jag inte med"/ Men har ju ett helt sportlov på mig så... På tisdag btw ska jag och Daniela till Madde i Nyköping och hälsa på! Lännggtaar!
Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll och ta ett långt bad tror jag! Det var år sen, har aldrig tid att lägga mig i ett bad, det blir alltid dusch! hahaha. Men nu ska jag äta klart!

Både lite gammla och nya bilder jag hittade från gymnastiken, orkar inte läga ut så många... men här har ni några riktigt snygga! *host* :D













Kommentarer
Postat av: sofie

uuuuuuuuuusch på sista bilden.

2010-02-21 @ 22:45:52
URL: http://sofiiezetterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar på kommentar: man ser ju knappt dig! :) och du är så sööt så!

2010-02-21 @ 23:31:15
Postat av: Isadora

Fantastisk snygg bild på mig! Haha, vi två är nog helt enkelt födda som snygga. saknar gympan ooooch dig!

2010-03-03 @ 15:20:23
URL: http://isadora.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0