sportlov!

Hann inte lägga in något igår, men det hände ändå inget viktigt. Jag pluggade bara en massa sen var det gympa. Vi fick reda på att vi inte ska till Umeå, det var alldeles för dyrt! Så det kanske inte var så jätte kul, menmen så kan det bli ibland. Lotta fråga iallafall om jag kunde tävla med dom om någon månad, och det tackar man ju inte nej till så nu ska jag träna skiten ur mig för jag måste lära mig massa nytt eftersom att dom tävlar i en högre klass, men det ska nog gå bra!
Idag var det skola som vanligt och sista dagen innan sportlovet! Sköööönt Sen åkte jag hem, pappa och jag hämtade Erik och sen skjutsade vi honom till våra kusiner i Vingåker där han ska spendera natten. Sen påvägen hem så gick det jätte sakta, det är verkligen halt på vägarna och det har kommit massa snö! Sen precis vid Baggetorp hade en bil med släp kört halvvägs i diket. Pappa och jag stannade och efter ett tag fick vi bra upp bilen med våran! Hahhaa, det va läskigt, men en god gärning för dagen!:D Nu sitter jag hemma hos pappa och ska snart äta, sen får vi väl se vad som händer...pööösen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0