s ö n d a g i m o t a l a !


Gick upp klockan halv sju och sen var det bara att klä sig och fixa sig och sen ner till duveholmshallen där bussen skulle avgå. Det tog lite mindre än två timmar till Motala. Förträning i alla grenar och sen var det dags för tävling! Det gick faktiskt ganska bra förutom att jag inte gjorde flickisx2 så bra menmen, sånt händer. Det var iallafall en toppen dag och vi kom på tredje plats! :) Det andra laget som tävlade i en annan klass vann! Bra jobbat tjejor! Sen var det bara att sätta sig i bussen och åka hemåt vid halv fyra, fyra tiden! När vi kom hem så åkte vi hem och lämnade väskorna och så åkte mamma och jag till McDonald´s och köpte mat! MUMS! Och när vi satt och åt fick jag en present av mamma, det va en klocka! Tacktack! Nu har jag duschat och ska snart lägga mig i sängen och kolla tv. (lägger in filmerna från tävlingen) Puuuss ;*









( inte dom bästa filmerna och ursäkta mamma som pratar hela tiden ;o )


Kommentarer
Postat av: rebeckabluuuuum

du va jätte duktig!

och dina flickisar va visst fina! :)

2010-02-09 @ 16:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0