Plugg, plugg, plugg

Idag har det inte snöat så mycket lite nu på eftermiddagen. Men iallafall inte som igår. På idrotten idag körde vi handboll, inte världens roligaste men det är kull och kolla när alla andra kör. Hahaa Efter skolan var jag, Daniela, Adam, Ola och Peter hemma hos mig. Vi hade skoj och kollade på film. Mycket trevligt! Sen var det sista träningen innan tävlingen nu i helgen. Jag fick gå till hallen idag. Adam, Ola och Peter gick åt samma håll ett tag men sen fick jag gå sista biten själv. Klockan var ju sju så det var ändå ganska mörkt ute. Läskigt var det iallafall! Det var en man som gick bakom mig med luva på, jag saktade ner och väntade på att han skulle gå förbi... Och sen kollar han på mig jätte mycket när han väl går förbi. Det va läskigt! Menmen... Träningen gick bra och jag är riktigt taggad inför söndagen. Fick reda på att mina kompisar från södertälje också tävlar i c-klassen, så då kommer vi tävla mot varandra:p Men nu har jag duschat, ätit och pluggat. Och nu ska jag börja göra i ordning mig för sängen som väntar. Pussen och kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0